Tema: Re: ACTA (ka galvoja gudri liaudis)
Autorius: Lavonas
Data: 2012-01-27 14:30:46
Vo ka tik pasikeleu sutartele, kuri kaip parashyta ju psl galios iki
2012-02-15 d., tei ten 4 punktas yra toks:

4. Klientas sutinka, kad TEO informuotų jį apie prekes/ paslaugas ir (ar)
teirautųsi nuomonės dėl prekių/paslaugų, tuo tikslu panaudodama Kliento
asmens duomenis, įskaitant telefono numerį, vietovę, operatoriaus tinklą,
skambučio kryptį, skambučio datą, trukmę, skambučio pradžios ir pabaigos
laiką, elektroninio pašto adresą, siuntėjo, gavėjo ar serverio IP adresą,
siųstų duomenų kiekį, prisijungimo trukmę ir laiką, taip pat duomenis,
susijusius su paslaugos/-ų vartojimu (duomenys saugomi sutarties/-čių
galiojimo laikotarpiu ir 24 mėn. jam pasibaigus, išskyrus teisės aktų
nustatytus atvejus) bei viešai skelbtų informaciją apie Klientą (vardas,
pavardė/ pavadinimas, telefono numeris ir adresas) tretiesiems asmenims,
įskaitant galimybę viešuosiuose abonentų sąrašuose ieškoti abonento
kontaktinių duomenų pagal adresą. Klientas turi teisią nesutikti su šiame
sutarties punkte nurodytomis sąlygomis arba reikalauti skelbti nepilnus
duomenis (nepilną adresą) apie Klientą pareiškęs savo nesutikimą arbą
prašymą Paslaugos užsakymo metu arba pranešdamas viešai skelbiamais TEO
klientų aptarnavimo tarnybos telefono ryšio numeriais.

Toj paziuresiu sutartele, kuri isigalios nuo 2012-02-15 d.