Tema: Re: Bulka be razinku..
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-01-25 19:58:03
Sitoj vietoj kartais susimastau kai vaziuoju sau, bet kai dauguma mano
vazinejimo komerciniais tikslais ir ilgais atstumais ir pasiemu uz
kilometrus pagal sutarti, tai galva neskauda. Kist mikro baka biski
nepatogu, o kist simtini = nieks 5 bagazine netelpa :)

Kai bulka subyres, imsiu ka nors is didesniu, ale
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengvieji-automobiliai/audi-a4/id-2062051
Bet vis baisu, kad bus tradicine situacija - nusiperki masina, po menesio
sugenda viskas kas gali, ir dar po to metus ramybes ner.. ir kai galiausiai
sutvarkai viska uz kokiu 15kLt ir 10 sugedymu kelyje, gaunasi visai nepigi
masina..
Pagrindine priezastis kodel dar bulka naudojama - pirkta is zmogaus kuris ja
nauja pirko tiesiai. Visa istorija zinoma, ir kai kas genda - pagal rida
pateisinama, ir aisku viskas.
Garazo kaimynas pries kelis men nusipirko drozta sharana uz 15kLt.. nu tai
vis sutinku, tai pastumt, tai paskolint pakilas nuo zapo kad palist, tai
sustumdyt kad vilkt iskart kazkas galetu.. Ausinimo sistema pas ji kazkokiu
brudu uzpilta kad neleistu, tai atitinkamai ir neveikia.. Dar sake kai
servise galva nukele, tai visi mechanikai sprogo is juoko, kas
prichalturinta buvo, kaip supratau - kazkas kazka su svarke sutaise is jegos
daliu..
Po tokiu istoriju dingsta noras ieskot masinos..