Tema: Re: ka manot apie seat leon 2008 m. ?
Autorius: GerasDede
Data: 2012-01-25 18:32:46
Turejau toki pora metu. Pravaziavau 60kkm. Kaip ir 5 golfas su pliusais ir
minusais.
As asmeniskai 1.9 neimciau. Pas mane buvo 2.0 103kw su sport paketu. Viskas
super. Pakaba ok (sport paketas), stovi gerai. Kuro neryja. Su ja neapsimoka
ramiau vazineti tai laksciau kaip tik galejau vistiek autostradoj max 7L cia
jei laikai 160+. Ramiai vaziuojant 5.5. Siaip bendras vidurkis man gyvenant
uzmiestyje (iki darbo Vilniaus centre 14km) gaudavosi 6.5L.
Minusai kaip pastebejo pigi plastamase nors ji nebarska ir man nemaise.
Byranti pr. pakaba. Sakes per garantini keite gal 3 kartus (nu viena galim
isbraukt kai duoben superdziau 2 ratus ir 2 R17 Nokian RSI:) O siaip sakes
ir saileblokus ciut ne su tepalais reikejo keist. Ai dar buvo holo daviklis
nulekes tai buvo pradejus gesti vaziuojant. Sudas, plius garantinis o nervu
nemazai kainavo, nes kaip visad nuvaziuoji i servisa viskas veikia.
Isvaziuoji gesta davarai iki serviso viskas ok, o klaidu kompe nelieka. Tai
atkapste pakeite pagal garantija ir viskas (jis ten slykscioj vietoj is
priekio po visais tepaliniais kelmais). Vietos man pakako. Ai tiesa vienas
gliukas buvo vaziuojant sproges galinis langas (neaisku del ko). Daugiau
neatsimenu blogybiu, siaip pozityvus prisiminimai.