Tema: Re: Akumo gnybtu valymas
Autorius: saimhe
Data: 2012-01-25 12:56:28
> Nu man pasiūlė uždėt tarpinę ant akumo, aplink gnybtą, išteptą solidolu, ir tada laido žieda maut.. Tipo kad negaletu is akumo
> garuot..

   Užuomina į tai, kad akumo kontaktas galbūt buvo raunamas lauk (norint
nulupti prikepusį gnybtą) ir tarp kontakto bei korpuso pasidarė nehermetiška.
Tegul dar nekliba, bet po truputį eina rūgšties garai. Na, man pačiam niekada
nebuvo prikepę. Mačiau tik paveiksliuką, draudžiantį lupti gnybtą, naudojant
atsuktuvą po juo kaip svertą. Tipo jei jau taip nutiko, reikia specialių
replių, kurios remiasi į akumo kontakto viršų.
   O gal ims ir padės -- pabandyti nesunku.

--
  saimhe