Tema: Re: FLAME: new Sharan vs new Alhambra
Autorius: tranzoo
Data: 2012-01-24 16:27:01
alhambra 2.0 tdi dsg Style
WSQ STILIAUS PAKETAS: Lieti ratlankiai 17" KOSTA (su apsauginiais varžtais)
+ elektra
valdomas panoraminis stoglangis + tamsinti galiniai stiklai + sportiškos
"comfort"
sedynes + speciali vidaus apdaila + chromuotos dalys viduje + apdailos
detales
"Brushed Black" + išplestu funkciju keliones kompiuteris+ sportiška pakaba

P7A 3 eile sedyniu (2+3+2), neužsegtu diržu ispejimas 7 sedynems, sedynes 2
eileje su
ileidimo i 3 eile funkcija, kilimeliai 3 eileje su ISOFIX/Top Tether (tik
kartu su WH1)

nebera dabartiniam paketu rinkiny, bet kazkas panasaus:

WD1 TECHNIKOS PAKETAS I: Sistema Auto Hold Control + šoniniai veidrodeliai
su
automatinio nusileidimo fukcija ijungus atbuline pavara + systema "Light
Assist" (FLAdinaminis
priekiniu šviesu reguliavimas) + išplestu funkciju keliones kompiuteris
+ priekiniai ir galiniai parkavimosi davikliai su vaizdine parkavimosi
pagalba
+ 230V jungtis

PAA Parkavimosi asistentas "Park Assist"

PXE Bi-xenon + AFS (posukio apšvietimo funkcija) + priekiniu žibintu
apipurškimas

PCD Elektra valdomos galines ir bagažo skyriaus durys