Tema: Re: Akumuliatorius. Kuriu gamintoju ziureti?
Autorius: 911
Data: 2012-01-24 11:16:11
del patogumo ir kruvos zmoniu kuriu hobis yra siaust po pardes ;)
realiai tai giliai bbd ant tokiu shudu kaip akumuliatorius, kad gilintis kur pirkt, vaziuot ieskot, ir paskui dziaugtis kad islaike visu pusmeciu ilgiau nei kaimyno optima linija :D
Cia yra trepentino principai ir tiek, lygiai kaip su tuo stebuklingu skysciu.. :D nu bled ant kiek reik neturet ka veikt kad maltis pusdieni po miesta su tikslu nusipirkti uzslapstinto langu skyscio? :DDD
as tokius shudniekius perku tada kada reikia ir man patogu.