Tema: Re: hermetiskas prikurkes lizdas
Autorius: DD
Data: 2012-01-24 09:11:54
tu ziurau ir toks pat elektrikas kaip alias
ziurint filmus, tai jo, susidaro ispudis, kad amerikonu 12V zhaiba skelia
kaip geri 10 000V...

vokietis paprasciau padares pas mane, izoliavo kontaktus su termokembriku, o
ne prikurke
ir visai nesikuklina uz helos 20 metu senumo dezaina 100Eu paimt, nes veikia
be bedu.

o jei netiki, prisipilk visokio vandens i stiklaini (gali dar druskos
pripilt) ir pasiziurek kokios sroves prie 12V teka ir
ne&*(#^*si proto nei sau nei kitiem...