Tema: Re: COMM Ford Fiesta
Autorius: AurimasB
Data: 2012-01-23 14:50:12
kas ten zino 5skaitmenys spidometre, kaip bebutu jau paradviau :)

as galvoju kad gal neiko man perekupu but savoa tra sekmadieni skalbima idejes 10val 12val jau paradves buvau, dabar fiesta irgi nuo 10 iki 14 :D zjb. bet iskur tokia paklausia koki ~20 interesantu skmbino, jau nusibodo atsilepinet ir viska pasakot :D