Tema: Re: autodata 3.38
Autorius: Doxlas
Data: 2012-01-20 18:21:47
Tai kiek zhiurejau rutrackeryje, autorepmane ir torrent.lt  - ta pati. Ji
dirba ant XP ir win7 32 bit be problemu, taip pat pasikrushus veikia ir ant
win7 64 bit, bet tik tuo atveju, jei ankschiau nebuvo senesne autodatos
versijos instaliuota.
Autodata sukuria savo folderius ne tik tiesiai C diske, bet ir my documents
userio folderyje, taip pat program files\common files, startuoja
autodatalicservice servisa ir gerai prishika i system registry. Taip pat
3.24 instaliuoja usb sentinel dongle emuliatoriu su driveriais. Man itarimas
kad kazhka praleidzhiu, ne iki galo ishvaliau. Bandysiu dar savaitgaly
pasinagrinet.