Tema: Re: del Renault Laguna, 2.0 l. , universalas nuo 2005 m.
Autorius: Monas <monazzz { @ } gmail.com>
Data: 2012-01-20 15:33:28
Del pakabos man atrodo ten viskas ok - gan simple pasirode kai pas draugeli
servise pakelta maciau is apacios. Variklis smagus, o kaip remontuojasi ir
kaip tarnauja nepasakysiu. Su rudim nepakeliui irgi man atrodo, kapotas is
aliumo lyg ir budavo, sparnai lyg ir plastikas kazkoks, o daugiau lyg ir
cinkuota turetu but. Daliu kainas galima intercars'e pasiziuret jei ka. Kad
elektronika peikt tai reikia ju but prisiziurejus/privazinejus belenkiek,
kitaip tie komentarai nieko verti.