Tema: Re: TO Staska
Autorius: klausimas
Data: 2012-01-19 08:56:00
matyt opeliukas issigando Staskos rankos (buvau jau sutares atvaryt :D) ir
eme kurtis tvarkingai va jau antra ryta...
o jei rimtai tai itariu kura tada, nes kaip tik pries tai, kai eme nebegest
uzsipyliau ~25 l ir pasimaliau ta diena po miesta nemazai. Pries tai buvo
pilta Mazeikiuose Nestej (litras tuo metu buvo pigesnis gal ~30 cnt lyginant
su kitom degalinem). Arba tai tiesiog sutapimas.