Tema: Re: Voyagerio lempos - kur gauti?
Autorius: Jonas
Data: 2012-01-18 17:47:07
Pagal ideja "sueuropini lempas" kaip jau buvo aprasyta tik dar + priesrukini
pakabint reikia o ne tik atbulines ir registruoji LT. Po to jau atiduodi
uzsienieciui kaip registruota EU. Turetu tikti pagal ideja, taciau aisku
niekas nezinome ar kabinejasi uzsienio tarnybos prie tokio varianto ;)

"Ziogas"  parašė naujienų news:jf6kq0$aov$1@trimpas.omnitel.net...

> Jo, sita varianta zinau ir esu jau dares kitai masinai :) Tik siuo atveju
> reikia ne man, o pilieciui is uzsienio -
> jie, kaip zinia, tokiu fintu net nesapnuoja :)

Ziurint, koks tas uzsienis, ir kaip i perdarymus ziuretu tenykste policija
ir technine apziura.
Jei del valdisku instanciju tai praeitu, tai tam uzsienieciui galima
pravesti apmokymu kursa.