Tema: Re: nuomojamos mashinos salygos - Ispanija
Autorius: Jonas
Data: 2012-01-17 11:11:07
Per juos nomojausi kokius tris kartus. Jie yra tarpininkai ir masina gali
gaut is tokiu kaip Hertz, europcar, sixt ir t.t. Del to salygas suzinosi tik
realiai nuvaziaves jau pasiimt masinos ir pasirasydamas popierius. Del
draudimu niekur neturejau problemu - papildomai nieko nereikejo moket ir
uzsisakinet. Tik viena karta sunervino, tai kad paemus is Sixt masina -
"uzrakino" kreditkej 400 eur ir "paleido" tik po poros savaiciu. Jei tai
negasdina - rekomenduoju. Masinos visur buvo beveik naujos.

"audrius"  parašė naujienų news:jf3c70$dgt$1@trimpas.omnitel.net...

taip, geros kainos, reikia skaityt Terms and conditions, kad neislystu
pigumas per gerkle