Tema: Re: Pontiac Transport
Autorius: Shadowed
Data: 2012-01-16 22:44:41
nu jo... iki 3klt kapiec, nieko nera. bet tas naujesnis vojadzeris kokis
negrazus... senesnis nors ir kampuotas bet dar dar... Bet kaina gal px
visai. jauciu reiks pamirst svajone ir pirkt vojadzeri. Busiu startreko
klubo narys.

"Shadowed"  parašė naujienų news:jf21qr$328$1@trimpas.omnitel.net...

nu jo... arba kol neisigyji ir keikiesi... vat del to jusu gerbiamieji
patarimai yra labai vertingi. Browsino vojadzeri, uzsimetes max 3klt :)

"Fanas"  parašė naujienų news:jf21lq$2tb$1@trimpas.omnitel.net...

pirma meile nepamirstama...bent jau kol nepamatai gatveje sustorejusios.