Tema: Re: b5 reles?
Autorius: ramunas
Data: 2012-01-10 12:00:30
kiekvienas "meistriukas" gali gedima sutvarkyti masinos pakeitimu .. tam net
kreivu ranku nereikia ...

"Vai"  wrote in message news:jefl31$3ls$1@trimpas.omnitel.net...

nezinau. 1.9 PD buvo man vienas pakliuves, viskas tikrinat zjb, isskyrus 4
cil purkstuka myziojanti po didele variklio apkrova iki tokio lygio kad net
kala, pakeisti vietomis purkstukai, vistiek 4 cil myza, vienintelis
kabliukas, kompresija gera o suspaudimo laipsnio testas parode 1mo cil
zymiai mazesni suspaudimo laipsni nu ir sakau " keiciam varikli" aisku visi
bybiais apdejo mane :) Chebra kreipesi i VW centra, papasakojus situacija
atsakymas - keiskit varikli, nes jie jau turejo toki atveji. Itogo pakeitem
varikli, visa periferija ir purkstukus nuo senojo sudejom. Problema dingo!
Klientas neleido senojo variklio skrosti, bet turiu itarima, kad ten buvo