Tema: Re: Q: Rover 75 2.0 dyzelis
Autorius: svyt
Data: 2012-01-07 21:34:20
isminamas guolis nera brangus, ir ji priklauso keist su sankaba visose auto.
variantu aisku yra visokiu, pats kada tai kniedijau sankaba, viska paciam
darant tilpau i 18 litu, bet apie tai ka keicia ir ko nekeicia isarde musu
meistrai diskutuot nerimta, nes ne paciam darant darbas brangiau uz detales
kelis kart, todel ko nors nekeist isrinkus yra chaltura.

--
vyt/ /