Tema: Re: Traska ant posukiu
Autorius: ArunasM
Data: 2012-01-08 09:31:00
jei granatos, tai savo laiku keiciau dvi is sroto.... anglu priardytu su
originaliom nenudroztom granatom buvo milijonai tada, po 40 gal litu su
gumom ir pusasiais atidavinejo, antra karta keist nebeteko, tai nezinau kiek
laike, bet isrinko is kokiu 40 vienetu dvi, sake tikrai geros imi ir
laisvas... nauja buvau pries tai dejes uz 270 gal - chuj, ne daugiau kaip 40
000 km atlaikei jei gerai atsimenu...