Tema: Re: Bėdos su dyzeliu - paburkit
Autorius: svyt
Data: 2012-01-07 19:47:51
manau klysti, nuo jis yra 1989 (pradedant e34) visuose dizeliniuose bmw, ir
jei siurblys nebe mechaninis turetu but arba bake, arba tarp bako ir
sistemos, sakyciau musu salygom didelis privalumas jei jis stovi uz kuro
filtro (nu tegu nors ne bake, tada imanoma ikist pries ji lengvai keiciama
maza filtriuka).

--
vyt/ /