Tema: Re: To Markovich
Autorius: Markovich
Data: 2012-01-04 12:26:46
visu ju rastas eglute - taip kad kazkokio stebuklo komforto atzvilgiu nebus
nei pas viena modeli, geriausias variantas manau vis del to butu Gislaved,
bent jau mano nuomone tokia, guma siek tiek minkstoka, bet gerai elgiasi ant
kelio. pagal autobildo testus praeitu metu - rekomenduojamos

"Monte"  wrote in message news:je13bl$mu0$1@trimpas.omnitel.net...

A kurios is situ rieda tyliau? Ir siaip kurios labiau recomended?