Tema: Re: corolla +-
Autorius: spakainas
Data: 2012-01-04 10:39:15
Dyzelis 1.4 labai neblogai, sąnaudos džiugina. 2.0 iki 2006 ėjo su
diržu, tai ten kažkas buvo nelabai gerai, ar tai smagratis, nepamenu
jau. Nuo 2006 (126ag) patiunintas, jau su grandine ir šiaip visaip kaip
geresnis atseit. Šiaip kadangi auto sąlyginai nedidelė, perkama ne
dideliem atstumam įveikt, tai ir su didelėm ridom mažiau bus, sakyčiau
verta dairytis į dyzelį.
Dėl guolių nepakomentuosiu, bet kad kas 60k keist originalius guolius,
tai kažkaip nesitiki. Man avensyje vienas priekinis parėjo ties ~180k
kažkur, bet čia ir mano kaltės gali būt kažkiek, su jobteltu ratlankiu
ir laiptuotom padangom važinėjau (nepirkit nx niekad federalų).