Tema: Re: Nunese boba snuki
Autorius: Korke
Data: 2012-01-02 12:49:20
Kazkaip itariu nemazai priklauso nuo derybiniu sugebejimu konkretaus
serviso. (aisku ir auto populiarumas cia groja kas link keiciamu daliu).
Siaip turiu toki servisiuka, kuriame paskutines pora auto is mano rato
teko daryt (reikalas butent buvo, kad servisas turejo ten pisnios su
derybom su draudimu), tai kaip ir ok viskas buvo. Cia aisku is serijos
kai nori susitvarkyt auto o ne uzsikalt, nes tu atiduodi auto ir pasiimi
sutvarkyta - sumos kuria draudimui isstate as net nezinojau nei vienu
atveju.