Tema: Re: neregistruota auto su vasarinem padangom.. veiksmu seka :)
Autorius: svyt
Data: 2011-12-30 15:07:48
fetisas tos ziemines padangos, guli garaze, neprisiruosiu pasikeist, nelabai
man ju reikia, tik zmona pradejo vazinet, tai jei ikals kam but gerai kad
butu masina ''techniskai tvarkinga'' (per plikledi vaziuot jai dar
neleidziu, tam ja reik apmokinti). Jei galvos nera, jos nepadeda, kasdieniam
ramiam vazinejimui, jos skirtos RWD is kiemo isvaziuot kai gausiai pasninga.
fwd net ir tam ju nereik.

--
vyt/ /