Tema: Re: d-cat filtras
Autorius: spakainas
Data: 2011-12-30 09:27:16
Nu kadangi kuras su siera yr priešas nr 1 tiem filtram ir temperatūra
regeneracijos metu pakyla iki 800 laipsnių, tai manau kad ten ne vien
suodžiai. Įtariu daugiau visokių gudrių prikepusių junginių, kurie
kaupiasi ir niekur nedingsta. Jei yra koks skystis, kuris išgraužia tą
fignią, tai puiku, bet jei jis jama tik suodžius, tai problema išspręsta
keliem šimtam km, ne daugiau.
Prie progos užklausk tų matytų auto savininkų, kur jie tą plovimą
atlikinėjo, būtų visai įdomu, kas per chemija. Googlas kažkaip mane nx
siunčia.