Tema: Re: Kalibra
Autorius: pracyvnas
Data: 2011-12-19 15:18:07
Nu, man jos kaip ir nereikia, man ir rumsterio uztenka. Keistas klausimas.
Ar cia visi kurie ideda skelbima su nesavo masina yra pretendentai ja ir
nusipirkt? O kur as rasiau kad jinai "tokia nustabi ir tiek gero prikista"?
Jokinga klausyt kai vertina zmones masinos nemate, nezinantys kas su ja buvo
daryta. Parasiau gi pirmam poste, jei idomu - skambinkit :) Nors zinant kiek
egzpertu cia yra nenuostabu kad issifleimino skelbimukas :)

peace ;)

"hedgehogus paiuricus"  wrote in message

o tai tu tada ko neperki jei tokia nustabi ir tiek gero prikista? isparduosi
visas turbinas su arkliais ir ziurek dar kusakoskin nuvares i pliusa iseisi

--
eM