Tema: Re: Viza i kaliningrada
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-15 11:02:29
Gamykla tegu siuncia iskvietima ir eini į pirma didesne kelioniu agentura su
tuo iskvietimu ir pasu. Viskas.

"cD-r0m"  wrote in message news:jcccsf$mar$1@trimpas.omnitel.net...

Galva neisveza:

"Visus dokumentus reikia pateikti ne anksciau, nei pries 1 menesi iki
keliones pradzios."
Cia suprast kad isduos per menesi viza, ar kad dokumentu negalima pateikt
per anksti?

"Kvietima (originala), isduota RF VRM Pasu ir vizu tarnybos. Tranzitinei
vizai gauti: bilietus visam keliones marsrutui."
Koki dar kvietima?

Koks yra konsulinis mokestis?/Kas pigiausiai is agenturu sutvarkytu viza?

Siaip man ten reikia darbo reikalais, nufilmuot viena gamykla. Ar tai keicia
ka nors?