Tema: Re: varnos kelyje. vidzeo
Autorius: Korke
Data: 2011-12-09 13:18:03
priduot reikia, bet taip iskart abejoju efektu jei ten koks gudrasiknis
buvo, "ne as vairavau, nezinau kas, nu masina mano vardu registruota
(jei nebus kokio lizingo)" ir tiek ziniu. Musu gi visi pareigunai jei
kazkas sudetingiau nei israsyt bauda (nes geriausiai moka veiksmus po
pasakymo "tai ka dabar darysim...." arba "O tai kur dirbat..."), tai
byla i stalciu/recycle bin'a.

Tokius nebent isauklet imanoma negailint savo auto kaip tavo atveju,
ipisus kiek eina i vairuotojo dureles. Butu buvus geriausia pamoka. Aiku
mikrorizika, kad vepla to pasekoje pisteltu savo kepalu i stoike ir
galetu pas Abraoma iskeliaut. Ir velgi, sau bedos del debiles kelyje tik
prisidarytum.

Reziume: jos gi blet geresnes vairuotojos nes vairuoja atsargiai. Nebuna
man taip pikta kai koks gezas ten pasuka per istisine, nusuka ne is tos
juostos sankryzoje, bet tai niekam nereik va taip per stabdzius kalt ir
sau gyvenima trumpintis, kaip va tokia lerva.