Tema: Re: akseleracija ir kuro sanaudos
Autorius: pjezo
Data: 2011-12-08 15:26:51
tada jau reikia apibrezimo kas tai yra "svelniai" ir kas yra "grubiai":)
tarkima man:
- svelniai yra IKI tada kai esant sausam svariam asfaltui pagreitejimo metu ratai nepasiekia praslydimo ribos (grubiai iki to lieka 1/3, dar 1/3 kumeliu jegos link ratu ir sukasi), ir kai "nekapojama" begiais (nesijaucia ryskaus trukciojimo metant aukstesni begi), begiai jungiami pasiekus apie1/2  max apsuku.
- grubiai- pagreitejimo metu ratasi pasiekia sukibimo riba, momentais prasisuka, grubiai perjungiami begiai, jungiama pasiekus kazkur 4/5 max apsuku.

vazinejama, is esmes, "svelniai", prie sveisaforo taip50 ant 50 kada prieki esantis atsipleisia, ar kada man reik prilaikyt "gaza".

p.s. beja supratimas apie pajudejima- IMHO totaliai skiriasi kaikuriuose miestuose, tarkim tokiam Alytuje ir Vilniuje.
Va Alytuje, va ten tai galima pamatyti kas tai yra svenuuusss pajjjudeejimas....Apima jausmas, kad letargo miegas kausto didziaja dali soferiu....