Tema: Re: Audi dyzeliai
Autorius: GerasDede
Data: 2011-12-08 02:41:56
143 man rodos jau CR. Kazkur apie 2007-2008 baigesi pd ir prasidejo cr. O be
to xrienovi tik su siemenso purkstukais. Jei ne siemens tai viskas gerai. O
siemensiniai srote apie 800 vaiksto. Siaip sau apie 1.9 negalvociau. 2.0
kaip diena ir naktis nors ant popieriaus nesimato. Anstesniu metu dar ten
buvo bedu su tepalo pompom luzdavo krumpliai arba trukdavo lenciugeliai. Bet
cia irgi daug variaciju. Siaip reikia ziureti konkretu koda ir isivesti i
google. As pvz kai viena vedziau tai man is karto dave dazna paieska su tuo
kodu ir engine damage. Paskui paaiskejo kad variklis su tepalo siurbliu ant
lenciugelio, kuri VAG nueme nuo gamybos ir iseitis pakeisti visa mazga t.y.
tepalo siurbli su balansyrais i dantratini. Suma apie 5000+ltl + darbas:)
Cia toks replacement partas uz 70ltl vertes lenciugeli.