Tema: Re: Ppavarų dėžių / sankabų remontas Kaune (Peugeot)?
Autorius: [wilkas]
Data: 2011-12-06 22:09:03
Auto paprastas dyzelis 66 kW (ne HDI), sankaba neplaukiojanti.
Prieš pusmetį nuspaudus sankabą buvo triukšmas, meistrai tvarkė sankabą (keitė diską, kuris buvo visai suėstas). Prieš pat tai buvo nutikę taip, kad visai nesijungė 1 pavara ir jungiant variklis šokinėjo, pakeliui servise patvarkė - berods buvo pagalvių varžtai atsilaisvinę...
Pastaruoju metu pradedant važiuoti auto stipriai dreba, nebent apsukas užkeli iki 2K, tada pajudėt pavyksta tolygiai. Kartais sankabos pedalas atšoka tik dalinai. Taip pat nuo pat auto įsigijimo jungiant 3 pavarą girdisi dantračių džeržgimas (nebent jungi itin žemom apsukom ir pamažu) - sakė diskatorius, nežinau, kiek ši problema svarbi, ankstesnis savininkas taip važinėjo 2 metus ir aš dar tiek atvažinėjau.
Vasarą planuoju po Europa pasimalt ~5K km, todėl pakeliui norisi kiek įmanoma mažiau brangių siurprizų - tvarkingai susiremontuoti, o ne permontuoti katę maiše iš šroto, su kuria gal dar mažiau nuvažiuosiu.