Tema: Re: NU VA TA SKODA
Autorius: Korke
Data: 2011-12-05 09:04:24
tai cia tik tie kur vietoj matyt neturi/nenori/isdidus :)
"pagautu bet neuzfiksuotuju" kokiu desimt kart daugiau jauciu.

man tai toks biski keistas rentabilumas aparato tokio tuomet. aisku
kitavertus eilinis auto su numeriu atpazinimo softu galincio db paieska
atlikti kaskart, nera kosmiskai brangus. Bet tai koks pont'as nesuprantu
jei negali nubaust(atlikt visu oficialiu formalumu) _greitai_ cia
PR'intis ? Beje, tiems be draudimo ir su negaliojancia TA kaip suprantu
net paviestkiu nesiuncia ? nes gi neaisku kas vairavo... ar visgi
uzsukineja ta karusele "ateik pasakyk kas vairavo or else.....
Aaaa...Don Pedro, ok - budem iskat', visogero".

Man atrode, kad pagrindinis tikslas turetu buti masiskumas sugaudant
tokius ale "smulkius pazeidejus" ir ju pinigais praturtinant biudzeta,
nei ieskant vieno kito pabvogto nr (ir su juo siaip sau ne po delu
besivezinancio po miesta, nes paprastai tai juos uzsidedama tik reikala
atliekant) tai kokia tikimybe, kad vienintele skoda ta vieninteli karta
ir parish ji ? Ar koki vogta auto surandant