Tema: Re: B5+ centrinis
Autorius: AudriusK.
Data: 2011-12-02 07:44:28
On 2011-12-01 22:36:15 +0200, Dainiushas said:

> jau net nepamenu, žiaguose durų abšyvkės apskritai buvo?

Nea, nebuvo... Net mersai duru absyvkes nededa,,,  Duru absyvkes yra
isskirtinai  tik pas pasata...

> O kad Subaru geriausia mašina, tai čia jau visi žino mintinai, nebesikartok

Visi zino mintinai, kad geriausia masina ferever passatas. Ir duru
absyvkes turi, ir centrinis kai kada veikia. O kad samteli reikai
veziotis vandeniui is po sedynes issemti tai cia tokia smulkmena...
(iki siol galvojau, kad samtelis vandeniui issemti reikalingas tik
valtims, o bet taciau pasirodo, kad jo reikia ir pasatams...)

Audrius K.