Tema: Re: Autosams nuolaidos :)
Autorius: kurmis
Data: 2011-11-29 01:29:12
Na žinoma galima to kinietiško šlamPšto prisipirkti iš dealextreme, bet
nežinai ar veiks ar tik ant dėžutės bus parašyta kad veikia, susimokėsi
muitą ir PVM, kas be ko, bo muitininkai jau išmoko pažiūrėt dealextreme
daikto vertę pagal SKU, apie garantiją jau net kalėt matyt neverta.

Buvo man pačiam kartą, papirkau magelį su nanotechnologijom kinietišką. Buvo
parašyta TV, DVD, ,Bluetooth, MP3, GPS ir kiti burtažodžiai. Panaudojus
pasirodė kad radijos klausyt neįmanoma bo labai silpnai traukia, MP3
užsikrauna per 3 minutes, kol puse kelio iki darbo nuvažiuoji, o išjungus
degimą dainą iš naujo groja (jei nedideliais atsumais važiuot reikėdavo tai
tą pačią dainos pradžia po kokius 7 kart tekdavo paklausyt :D ), bluetooth
visas pypia, cypia ir kitus garsus leidžia, o kai veikia GPS negali klausyt
nei neveikiančios radijos, nei CD. Nu žodžiu daigtas kuris daro ką tik nori,
bet ne tai ką turėtų...

Nesakau kad tas BT iš www.oxi.lt ne kinietis, eit pačiupinėt dėžutę reiktų,
bet kad jis veikia neblogai tai galiu patvirtint. Ir verta turėti raumenyje
kad jis tokią funkciją turi kad gali 2 telefonus suporuot, kai paprastai
priima tik vieną, kas tikrai patogu kai pvz naudojamas šeimyniniame auto
kurį vairuoja keli asmenys arba vairuotojas turi pvz darbinį ir asmeninį
tel, kas šiems laikams nesvetima :)

"ramunas"  parašė naujienų news:jb0329$idn$1@trimpas.omnitel.net...

nu blin ... beveik uz tiek iseina kitaiska navigacija su bliutufine laisvu
ranku iranga ... dylextryme