Tema: Re: vairuotojo pazymejimo atgavimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-11-27 14:36:19
Nemanau, kad kiekviena karta atemus vairuotojo pazymejima reikalauti
perlaikyti egzaminus rimta. Pirmiausia - atemimams isvis negali buti
priezastis - bausme negali buti busmes priezastimi. Antra - prarandame viena
bausmes diferenciacijs laipsni. IMHO logiska, kad uz lengvesnius pazeidimus
reikalaujama tik kuri laika nevairuoti,  o uz rimtesni, ypac, kai
vairuotojas daugiau kaip mentus neturejo praktikos - ir perlaikymo.

"Exo"  wrote in message news:jat56k$lj9$1@trimpas.omnitel.net...

O tai teisių atėmimas nepakankama priežastis? Čia ne rimtai?

Exo