Tema: Ats.: Naujas Celiabinsko stalevaru kurinys egzaltuotai vakaru rinkai
Autorius: siGis
Data: 2011-11-27 01:23:40
Nu tikrai. Kazko reikia tureti. Bent jau man, kaip pasakytu Ozolas,
toks kalbejimo budas yra gana naujas.  Nepazistu taip kalbancio
nesamones nei vieno zmogaus. Del to dar neissiaiskinau kokio pobudzio
tai iskrypimas. Gal galetum padeti ;)

"Ruta"  parašė naujienų news:jarpvq$j1v$1@trimpas.omnitel.net...

Bet sutik, taip gražiai aprašyti irgi reikia mokėti...