Tema: Re: Lietuvoje vairuotojai visai nupu?¿?
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-11-18 09:32:16
Tai jie juk 50 metu neturejo rusiskos tvarkos. Rusai turi net suki: "Davi
pesehoda" , "traiskyk pestiji", pabandyk rusyne pereiti gatve, tai jei
nebusi sutraiskytas, busi suspardytas, o geriausiu atveju apsauktas.
Pamenu pavazinejes Minsko gatvemis ir kelis kartus praleides pesciuosius,
savo Minsko kolegos buvau mandagiai paprasytas taip nesielgti, nes tai
pavojinga mano sveikatai.
Laikui begant kai musu kraujas issivalys nuo totoriu mongolu bruozu, irgi
praleidinesime pesciuosius ir nebesiukslinsime laiptinese.