Tema: Re: passatas b5 1.6 74kw ir tepalo rijimas?
Autorius: [mikro]
Data: 2011-11-17 11:07:52
nu tai ok, sudega tai sudega, kazi kodel kitoms taip nevyksta? kas cia per
durnas variklis, kad ta tepala taip pila?
nu yra pasonej verso, avensis, avensis benzininis 1.8, accordas benzininis,
307 benzininis, a8 benzinine ir dar kruva kitu, nu surija kaip kurios ten
kelis simtus gramu per norma, nu bet ble, ne visa norma, tai per 10kkm cia
gautusi virs 4ltr, daugiau nei pradzioj I varikli supili, tai tikrai nera
prasmes to tepalo net keist apskritai..
chuinia vnz kazkokia..
vien nusibosta pries kiekviena isvaziavima toliau landziot po tuo kapotu ir
ieskot slieku..

"Dainiushas"  wrote in message news:ja2hie$1oa$1@trimpas.omnitel.net...

nu toks kiekis ant katalizatoriaus sudega....

Galima būtų gumeles vožtuvų pakeist, gal padėtų gal ne... nežinau, ar
reikia tam lupt galvą.
Kita vertus, pigus ten tepalas, nezapadlo ir įpilt :)