Tema: Re: bulkos tdi kaitinimo zvakes
Autorius: svyt
Data: 2011-11-22 09:43:18
ne toks as ir orginalus, tik neperkaitink ju. As tai remontavausi rele, nes
norint tvarkingai viska daryt reikia termometro, cranometro ir lenteles kur
surasyta prie kiek laipsniu kiek laikyt zvakes, nes kuo salciau tuo ilgiau
reik laikyt, per trumpai palaikysi, nesikurs, per ilgai- nusodinsi akuma ir
irgi nesikurs. toks jungiklis tinka tik iki -10.
Beje, uzsivedus dar turi palaikyt zvakes kol pradeda variklis dirbt
tolygiai.
o jei nezinai kur rele, tai ir nematei ar tvarkoj tas saugiklis, jis kitoks
nei visi.

--
vyt/ /