Tema: Re: kaip suzinot ar yra air bagai ?
Autorius: AudriusK.
Data: 2011-11-17 21:37:07
On 2011-11-17 11:47:18 +0200, Dainiushas said:

> nu, arba buvo su kondyške. "ai, čia užpildyt reikia, veiks". Nu ir
> akurat - užpylėm, veikia :)

Man irgi taip yra buve. Pardavejas pasake, kad reikia pakeisti viena
tarpine ir uzpildyti kondiske. Ir akurat, net tarpines keisti nereikejo
- buvo tik kreivai ideta, ko pasekoje uzteko uzdeti gerai ir uzsukti:-)
 Tiesa, kiek pamenu, iki serviso kartu vaziavo ir pardavejas, be to ,
padenge pildymo islaidas :-))

Audrius K.