Tema: Re: halturini valytuvai
Autorius: Renookas
Data: 2011-11-15 06:50:48
niekas ju ten nesveria... net svarstykliu neturi :)

"Velnias"  parašė naujienų news:j9rpv3$t3e$1@trimpas.omnitel.net...

Buvau pirkes irgi Boshus is sakykim populiarios dideles autodetaliu
parduotuves, tai praktiskai nuo nauju jau vale nekaip, o po poros menesiu
ismeciau, nes cype, sokinejo ir nifiga nevale. Masina buvo metu senumo,
stiklas lygus, nesubraizytas.
Po ivairiu kitu eksperimentu ir nesekmingu pirkiniu kol kas geriausiai groja
"sveriami" Champion is Dagrio - ant dvieju masinu uzdeti pavasari valo vis
dar kaip nauji (viena is masinu darbine, tai naudojama kasdien ir
intesyviai). Net jeigu ir po ziemos reiks pakeisti, tai sakyciau bus vistiek
labai gerai, kad metus atlaike gerai valydami. Kainos beja irgi visai
nesikandzioja.