Tema: Re: OT. Online registracija
Autorius: Velnias
Data: 2011-11-14 23:02:18
Skrendant su Small Planet Airlines i populiarius kurortus turejo buti taip,
kad uzsiregistraves online nestovi bendros eiles su bagazu, o buna atskira
(tiketinai mazesne) eile. Atvykus realiai paaiskejo, kad atskira eile lyg ir
numatyta, bet darbuotoja jai aptarnauti - ne :) Taip kad teko vistiek bendra
eile atlaukti.
Del nuvaziavimo vistiek patogiausiai ir greiciausiai gavosi vaziuoti su savo
masina ir palikti parkinge uz simta kelis litus savaitei, negu ten prasineti
kieno kad nuveztu ar trankytis autikais ir traukiniais su lagaminais ir
vaikais ant peciu.