Tema: Re: Kur pateikt pasiulyma Eismo priežiūros tarnybai VLN
Autorius: saulius74901
Data: 2011-11-12 18:12:17
Ten Bubilius gali visa salies biudzeta is duobes istraukt. Ble pastoviu
eilej vos kelias minutes, o pazeideju galiu apie 6-7 per ta laika
suskaiciuot. Jei taip eilute ten rikiuotusi visa para imant po 50 Lt baudos
ten per savaite jauciu lemonas gautusi ;-)
O siap tai mano vertinimu nereik ten atskiros juostos i kaire.