Tema: Re: Q: auto veiklos nuomos kainos?
Autorius: GD
Data: 2011-11-11 18:53:12
turėtų būt naujas, mano manymu, bet šiaip tai idėja, kad reikia be jokių
įsipareigojimų (išankstinių mokėjimų, remontų etc.) - tik mėnesinio mokesčio
kuo mažesnio už nuolat važiuojančią mašiną. Kiek matau, korsų kainos
žaibo rate nuo 36 iki 50 000 maždaug. Tai kiek realu kas mėnesį mokėt
už tokį kibirą, kadpo trijų metų grąžint ir imt kitą, jei reikės? 500? 1000?
1500?

kol kas orientacijai bent noriu žinot kiek + -, nesiuntinėjant visiems iš
eilės gamytojam,
herzam, autorentam ir t.t. užklausų