Tema: Re: Auto is DE
Autorius: AS
Data: 2011-11-15 22:36:10
"911" <911@lrv.lt> wrote in message news:j9u0te$1co$1@trimpas.omnitel.net...
> tai visi aplink debilai ir veza is ten tas masinas bbz kiek metu i minusa?
> esi buves toj danijoj? as buves nekarta
> esi pirkes ten automobili? as esu ir netik automobili.
> tai nx cia erezijas skleist?

Teko ten gyventi nevienus metus. Niekas nieko debilais nevadino, tamsta
pirmas berods. Neskaiciavau, kokio dydzio uzdarbis susidarytu masina
lietuviskon rinkon prastacius, tiesiog netuo uzsiimu. Siaip ar taip, kiek
teko matyti, danai masinas masiskai vezasi patys is Vokietijos, nes ten
komplektacija visada geresne, ir ypac is pietines, nes ten nera reikalo
drusku pilti. I ten atveztos jau pakliuva i siltos ziemos salygas. Vazineja
ilgai, kiek tik gali jau tada. Tiesa, yra ponauju kategorija, kurios
lizinguojamos sumokant registracijos mokesti tik uz ekspoatacijos
laikotarpi. O ir isvis nx nervuotis?