Tema: Re: Rudziu surisejas
Autorius: Audrius R.
Data: 2011-11-08 18:00:12
On 11/08/2011 04:07 AM, cD-r0m wrote:
> Nusipirkau kažkokio rūdžių surišėjo su cinku iš senukų, bile gražesnė
> etiketė..
>
> Skaitau rūdžių surišėjo naudojimą - nutept, duot kelias valandas.. ir
> t.t. prieš dažant nuplaut vandeniu, vat čia aš susidomėjau - kodėl? ar
> būtina?
>
> Pointas toks, kad ruošiu ratlankius, nuplaut dar dar, įkiščiau į vonią,
> nuplaučiau.. bet tai itariu kol išdžius, rūdys vėl pasirodys :)
>
> P.S. Šiaip klausimas - hammerite dažai, kaip jie realiai tvarkosi dažant
> juos ant pašveisto surūdijusio paviršiaus? Pvz. Lauko tvoros stulpas
> [...]

Jeigu sutepsi tuo surišėju ir dažysi, visi tavo dažai patys lauk nueis,
nelips. Vandeniu valoma ir reakcijai paspartinti, ir patį surišėją
paskui nuvalyti. Ir šiaip rekomenduoju Buvanolį naudoti, arba iš bėdos
Senukinį "Janolite" ar kažkaip panašiai vadinas, bet su anuo žaidimo
daug, ir dažymas problematiškas, lengvai nenusivalo..