Tema: Re: ABC
Autorius: ManXP
Data: 2011-11-08 13:21:18
Atsiprasau, bet del tamstos i Windows tikrai neinstaliuosiu LT kalbos
palaikymo, nes man lietuvisku rasmenu nereikia. Jauti skirtuma tarp nerasymo
LT rasmenu (man asmeniskai tai NIEKADA nekliuvo) ir elementarios gamatikos
nemokejimo? Suprantama, kad pasitaiko visokiu "mistaipu", bet tai yra
skirtumas kai pvz. supainioja kokia raide ir paraso "kliemtas" ir kai raso
"klijantas". Kuris is tu dvieju zmoniu gali nebut baiges 4 klasiu, spresk
pagal save.

Ir siaip, matosi, kad savo paprasta sakini tikrinai turbut 5 minutes pries
siusdamas, bet vistiek be klaidu nesugebejai parasyt :)

"Edvinas"  wrote in message news:j9b2b1$2nf$1@trimpas.omnitel.net...

2011-11-08 12:56, ManXP rašė:
> Kas del diktantu, tai panasu, kad nemazai suaugusiu ju neislaikytu. Ypac
> jeigu nueini i koki skelbiu.lt ar pan puslapi ir paskaitai ka raso tie,
> kurie siulo savo paslaugas, tai nx... "Mums rupi klijantai", "Galime
> atviazti i namus" ir pan. Taip ir kyla klausimas, ar bent 4 klases
> zmones baige...

Lygiai taip pat kyla klausimas ar esi tas keturias klases baigęs tu. Jei
teisingai suskaičiavau, 18 rašybos klaidų trijuose sakiniuose.