Tema: Re: PL keliu policija ir sviesos
Autorius: MrG
Data: 2011-11-04 13:40:07
Man asmeniskai px tie priesrukiniai (net nera ju darbineje masinoje), nu
bet kai tarp dvieju ruko debesu pradeda varyt ant draiveriu uz ijungtus
prieshrukinius, tai ir vadinu liguistai. As siaip visu liustru naudojimo
normalionm salygom irgi nepateisnu.

Tiesiog man labai keista pvz kad jiems visiskai px, kai kazkas skrieja
140 per kaima, ziuri i tave kaip i debila, jei vaziuoji 50-60 pgl
taisykles, o del priesrukiniu tai gerkle pagatavi perkast. Prioritetai
keisti.

--
MrG