Tema: Re: zieminio langu plovimo skyscio?
Autorius: Nitro
Data: 2011-11-04 13:40:59
pasirodo ne man vienam tas kramtoskes kvapas nelabai....

"bomanz"  parašė naujienų news:j8v2mr$4f7$1@trimpas.omnitel.net...

Šita, o galima paklausti, kodėl skysčio kvapas vis labiau panašus į pigios
kramtoškės kvapą paaugliams? Raudonos spalvos -20'C ploviklio vyšnių
kauliukų
kvapas buvo puikus, po to buvo gelsvas -15'C kompoto kvapo geltonas- irgi
visai
nieko, bet mėlynas vasarinis DAC toks neprabangus pasirodė. Nesmirdi, bet...

Beje, "Luxury" gaminiai galėtų būti supilti į šiek tiek kokybiškesnę tarą.
Nes
virinimo siūlės rankenoje pjauna delną, kamštį taip pat reikia atsargiai
sukti
kad pirštų nesusižeisti.

Ir su mėlynais dažais skysčiuose atsargiai reikia. Negerai kai išgaravusio
ledo
tirpiklo likučiai dažo kaip mėlynas rašalas.