Tema: Re: Vebasto pakaitinimo zvake
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2011-11-03 23:01:21
Imho briedas. Tarkim pacia zvake gali rasti ir 12V tinkama, bet visokie
ventikai, valdymas, siurbliai
ims nemazai sroves. Vebasta veiks, kai varinkelis isjungtas, tai ar liks
akume energijos uzvedimui?
Is praktikos manau, kad ne. originali vebasta su nauju akumu normaliai
veikia kokius 1 metus. Po to,
kai akumas pavargsta, vebasta nebeveikia nustatyto laiko, issijungineja ir
pan., nors akumas uzvedimui
tinka dar kokius 3 metus.