Tema: Re: nutruko galvos varzto virsus
Autorius: partizanas
Data: 2011-11-02 00:25:49
neprisivirina todel, kad varztas yra galvos apvalioj skylej. uzdejus M12
verzle, nebeuzsideda visiskai 19 galvute, o uzdejus M10 verzle, 17 galvute
plnesne uzsideda, bet jos skyle plona, ir niekas normaliai neprikimba....

"Igaliotinis"  wrote in message news:j8pp11$cjg$1@trimpas.omnitel.net...

jo, tada smagumas jau buna :) teko ir man susidurt.

osiaip tai kaip neprisivirina ? tai prisiiaugint gal reikia, tik idomu ant
kokios itempimo stadijos nuluzho..

> mes vieną kartą po tokios operacijos ieškojom kuo tą wuerth'o įrankį
> grežt.... atsargiai reikia vienu žodžiu :)

>>> galvutes. uzvirinti verzle ar ka nors kita sansu nera, nesusilieja ir