Tema: Re: nuomones apie opel astra
Autorius: Velnias
Data: 2011-11-01 20:23:17
Pagrindine beda senu benzininiu 1.6 ir 1.8 ecotecu ir yra, kad eda tepalus,
nors klausimas, ar 2004 ji dar neisspresta. Pas mane 2008 metu 1.6 benzas,
tai nuvaziavus 125.000 nuo naujos tepalu dar neryja, ir seip problemu
praktiskai nebuvo, isskyrus garantiskai pakeista termostata ir lambda zonda.
Ai ir dar valytuvu mechanizmas suluzes buvo, bet ten kazkaip paprastai
sutvarke.